piątek, 1 stycznia 2016

Skandynawskie wnętrza - biała dama

Pomijając fakt, iż zdjęcia zostały prześwietlone lub sztucznie rozjaśnione - patrząc pierwszy raz na wnętrze od razu pomyślałam o białej dostojnej damie ;) Minimalistyczne mieszkanie, które Wam dzisiaj pokazuje - potraktowałabym jako bazę do stworzenia czegoś minimalistycznego i z damską klasą - przepraszam Panowie - ale mam wrażenie, że to wnętrze jest typowo kobiece.


 Podoba mi się to, co zaczęto już tu robić - zabawa z grafiką, sztuką i obrazami - na pewno pociągnęłabym ten temat dalej. 
















Ciekawa jestem bardzo Waszego zdania - i jak?
Pozdrawiam,

Marta W.


Źródło: www.bjurfors.se

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za komentarz,
Każde Wasze słowo jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy.