niedziela, 25 stycznia 2015

Skandynawskie wnętrza - Krokaviksvägen 52, Budskär, Särö, Szwecja

Dzisiaj bez zbędnych słów - jestem po prostu oczarowana każdym, nawet najdrobniejszym szczegółem całej architektury i dodając jakiekolwiek komentarze zniszczyłabym Wasz odbiór.
Mam wrażenie, że oglądam i pokazuję Wam podsumowanie moich marzeń o byciu architektem...


Za co? za wszystko... za design, nowoczesność, technologię, pomysł, materiały, odwagę, niepowtarzalność, wyjątkowość, ukochane drewno, szkło, beton, prostotę, minimalizm, detal, dodatki, akcenty, kształt, formę oraz treść przekazywaną między słowami.
Zresztą zobaczcie sami...




































Miałam rację?

Pozdrawiam

Marta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za komentarz,
Każde Wasze słowo jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy.