sobota, 17 stycznia 2015

Porady wnętrzarskie - Wasze pytania

Moi Drodzy, 
praca architekta nie kończy się tylko na płatnych projektach, wielkich realizacjach, cudownych wnętrzach i zagadkowych powierzchniach do urządzenia.
Dla większości z nas to nasza pasja i sposób życia i funkcjonowania na co dzień. 
Dlatego też gorąco zachęcam do zadawania pytań odnośnie wnętrz, projektowania, aranżacji oraz wszelkiego rodzaju porad wnętrzarskich. 

Możecie do mnie pisać, przesyłać zdjęcia z pytaniami lub prośby o szybkie porady wnętrzarskie. 

na Facebooku
Marta Wieclaw Design

lub drogą mailową marta.wieclaw@wp.pl.

W zależności od ilości pytań - raz lub dwa razy na miesiąc-  będzie pojawiał się post na stronie internetowej z pytaniami i odpowiedziami - oczywiście za Waszą zgodą.

Pozdrawiam i zapraszam,

Marta 


4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten zawód... i podziwiam takie osóbki jak Ty:):):)
    uściski weekendowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia to samo mogę powiedzieć o Tobie Kochana :*:*
      buziaki ;)

      Usuń
  2. Super Marta, to bardzo pomocne zapytać się o coś profesjonalistki :)
    Z pewnością nie raz o coś zapytam :))
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia pytaj o co tylko chcesz o każdej porze dnia i nocy :) wierz mi, że ja baaardzo dużo uczę się i od Ciebie :)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i za komentarz,
Każde Wasze słowo jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy.