niedziela, 8 czerwca 2014

Lövskogsgatan 15 B, Göteborg, Szwecja

Malutka kawalerka 39 m2 z świetnymi pomysłami na wykorzystanie jak największej ilości przestrzeni.
Całość wnętrza wydaje się trochę niedokończona, pierwsze wrażenie - czegoś tu jeszcze brakuje... Wystarczyłoby jednak parę drobnych dodatków, akcentów i całość nabrałaby zupełnie innej kompozycji. 




Rzut


Salon - największy pokój z wydzielonym miejscem jadalnym.


Jadalnia


 




Przedpokój


Sypialnia



Kuchnia







Łazienka


Źródło: 1

8 komentarzy:

  1. jak dla mnie to zmieniłabym tylko kolor ścian;p bo za dużo tu tej bieli ! Ale dom śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola zawsze można białe wnętrze wzbogacić jakimś dodatkowym kolorem :)
      dla niektórych takie wnętrza są za bardzo sterylne - będzie na pewno post o bardziej kolorowych ścianach :) może masz jakiś ulubiony kolor?

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba:) I właśnie ta biel mnie urzeka i te rożne plamy kolorów. Rzeczywiście jeszcze odrobinę dopracować i było by cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :) dopracowałam najbardziej łazienkę - bo tutaj chyba najwięcej brakuje, najbardziej podoba mi się kuchnia - super :)

      Usuń
  3. Na samym początku dziękuję Ci bardzo za odwiedzinki!
    Piękne mieszkanie... Urządzone bardzo ładnie. Podoba mi sie!
    Świetny stół i krzesła! Dodaje do obserwowanych!
    Ślę uściski Martuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia dziękuje bardzo :) mam nadzieje, że będzie Ci się tutaj podobało na stałe, jak tylko masz tematy, które chciałabyś żeby się tutaj znalazły - jestem otwarta na Wasze propozycje :)
      Buziaki :)

      Usuń
  4. Wnętrze super, choć łazienka dość "ekonomiczna" - więc jej nie biorę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane "ekonomiczna" ;) niestety to chyba największy minus w całym mieszkaniu :)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i za komentarz,
Każde Wasze słowo jest dla mnie inspiracją do dalszej pracy.